بن عطیه: اینتر بهترین انتخاب برای حکیمی بود/ قرار بود زیاش به رم بپیوندد

بن عطیه: اینتر بهترین انتخاب برای حکیمی بود/ قرار بود زیاش به رم بپیوندد

خبرگزاری فوتبالی – مهدی بن‌عطیه، مدافع سابق تیم‌های رم و یوونتوس درباره استعدادهای نسل جدید مراکش صحبت کرد. او می‌گوید زیاش قرار بوده به رم بپیوندد و حکیمی هم بابت پیوستن به اینتر انتخاب خوبی کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی بن عطیه در جدیدترین گفت و گوی خود با گازتا دلو اسپرت درباره حکیم زیاش و پیوستن این بازیکن به رم گفته: قصد داشتم حکیم زیاش را متقاعد کنم به رم بپیوندد و او هم از این مسئله استقبال کرد. به فرانچسکو توتی و ادین ژکو گفتم او بازیکنی است که به او در رم نیاز است. توتی هر کاری کرد تا زیاش به رم بپیوندد اما پالوتا او را گران خواند و نگذاشت زیاش به رم بیاید.

بن عطیه درباره اشرف حکیمی اهم گفته: حکیمی بین بازیکنان مراکشی نسل فعلی یک جواهر است. او بین ۵ پیستون – هافبک برتر اروپای چند سال اخیر قرار دارد. رقیب او در این پست ترنت الکساندر آرنولد است. حکیمی قبل از انتقالش با من تماس گرفت. به او گفتم حضور در ایتالیا بهترین انتقال ممکن برای او است.  اینتر به او بابت رشد از نظر تاکتیکی کمک می‌کند. همه او را می‌خواهند. از پاریسن ژرمن گرفته تا بایرن مونیخ اما او می‌تواند در ایتالیا بازیکن کامل تری شود. مخصوصا زیر نظر مربی مانند آنتونیو کونته.

1101