جلسه مهم روز دوشنبه تکلیف بارسلونا را مشخص می‌کند

جلسه مهم روز دوشنبه تکلیف بارسلونا را مشخص می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – روز دوشنبه جلسه‌ای مهم در باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، پس از رخ دادن فاجعه جمعه شب در ورزشگاه دا لوژ پرتغال، خبر رسیده جوزپ بارتومئو  یک جلسه ویژه و اضطراری برای روز دوشنبه ۱۷ آگوست (۲ روز دیگر) ترتیب داده و احتمالا تکلیف بارسا در این جلسه روشن خواهد شد.

در این جلسه وضعیت فعلی باشگاه در سطوح مختلف مورد تحلیل قرار خواهد گرفت و گزینه‌های جانشینی کیکه ستین بررسی خواهد شد. همچنین ممکن انتخابات مدیریت باشگاه هم به عنوان یک راه حل فوری زودتر برگزار شود اما رخ دادن چینن امری بعید به نظر می‌رسد و احتمالا این رویداد در تاریخ  اعلام شده برگزار می‌شود.

این خبر توسط RAC1 اعلام شده. این رسانه اعلام کرده جلسه فوق احتمالا باعث جا به جایی چند نفر بین مدیران بارسلونا خواهد شد زیرا پس از پایان بازی جوزپ بارتومئو اعلام کرده بود شکست ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ قطعا باعث گرفتن تصمیماتی جدید می‌شود.

در همین زمینه چند رسانه اعلام کردند ممکن است اریک آبیدال از کادر مدیریتی بارسلونا اخراج شود. در مورد کادر فنی هم گزارشات زیادی مبنی بر احتمال کذاکره با مائوریسیو پوچتینو در رسانه‌ها منتشر شده. این مذاکره البته هنوز تایید نشده اما با توجه به نتایج جلسه روز دورشنبه می‌تواند به شکلی جدی پیگیری شود.

1101