یانگ: با لبخند برای اینتر بازی می‌کنم/ دلم برای دستپخت مادرم تنگ شده!

یانگ: با لبخند برای اینتر بازی می‌کنم/ دلم برای دستپخت مادرم تنگ شده!

خبرگزاری فوتبالی – هافبک تیم اینتر در جدید ترین گفت و گوی خود درباره دوران حضورش در نرآتزوری صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اشلی یانگ در جدیدترین گفت وگوی خود به سایت رسمی یوفا گفته: شما دوست دارید بازی تیم‌های هجومی را مشاهده کنید. به نظرم بازی خوبی مقابل شاختار در پیش خواهیم داشت. بازی آن‌‌ها مقابل بازل را مشاهده کردیم که نشان می‌داد تیم خوبی هستند. اگر خوب نبودند در این مرحله حضور نداشتند.

هافبک مدافع سابق منچستر یونایتد در ادامه افزود: من تمام زندگی‌ام را در انگلیس گذراندم و حالا همه چیز متفاوت شده اما در حال گذراندن تجربه‌ای جدید هستم. این یک فرصت جدید برای من است. سن برای من چیزی جز یک عدد نیست. زمانی که فرصتی مانند حضور اینتر به من رو کرد درنگ نکردم. یک باشگاه بزرگ و یکی از بهترین تیم‌های فوتبال من را می‌خواستم. می‌خواستم جزئی از برنامه‌های مربی که درباره‌اش با من حرف می‌زدند باشم. نمی‌خواستم این فرصت را از دست بدهم.

یانگ در پایان افزود: فکر نمی‌کنم حضور در اینتر برای من چالش برانگیز بوده باشد. من آدمی هستم که خودم را با شرایط هماهنگ می‌کنم و از تک تک دقایق عضویتم در این تیم لذت برده‌ام. حالا با یک لبخند روی صورت بازی می‌کنم. تنها چیزی که باعث دلتنگی من شده دستپخت مادرم است. وقتی در منچستر بودم او عادت داشت برایم غذا بفرستد اما زندگی در میلان فوق‌العاده‌ است. غذاها عالی هستند. بنابراین شکایتی ندارم.

1101