چوب حراج رم بر سر بازیکنانش؛ فنرباغچه پروتی را می‌خواهد

چوب حراج رم بر سر بازیکنانش؛ فنرباغچه پروتی را می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام یک رسانه ایتالیایی، فنرباغچه می‌خواهد شانس خود برای امضای قرارداد با دیگو پروتی را امتحان کند.

به گزارش فوتبالی، دیگو پروتی انگار در برنامه‌های آتی پائولو فونسکا جایی ندارد و به همین دلیل احتمال می‌رود این بازیکن آرژانتینی که پیشتر هم احتمال حضورش در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس (الشباب عربستان) می‌رفت مانند بسیاری از بازیکنان رم که شایعه خروجشان شنیده می‌شود، در فصل نقل و انتقالات پیش رو، با قیمتی بسیار کم به فروش برسد.

در همین زمینه رسانه کوریره دلاسرا اعلام کرده فنرباغچه ممکن است این بازی را به خدمت گیرد و آماده است تا پیشنهاد خود را برای جذب پروتی ارائه دهد. طبق گفته این رسانه، الشباب حاضر بود برای به دست آوردن پروتی ۲.۵ میلیون یورو هزینه کند اما به نظر می‌رسد این مسئله سرانجامی نداشته. حالا اما با ورود فنرباغچه، احتمال خروج پروتی بیش از پیش خواهد بود.

پروتی در سال ۲۰۱۶ از تیم جنوا به رم پیوست و ۱۳۸ بازی برای جیالوروسی انجام داد. حالا اما رمی‌‌ها می‌خواهند از شر دستمزد ۳ میلیون یورویی او رهایی یابند و با توجه به عدم حضور مستمر او در ترکیب اصلی، پروتی از همیشه بیشتر به درب خروج نزدیک شده است.

طبق اعلام بسیاری از رسانه ها رم به فریدکین فروخته شده و باید دید از زمانی که او رسما روی صندلی مدیریت باشگاه می‌نشیند چه تغییراتی در رم به انجام می‌رسد.

1101