مولر: پیروزی برابر بارسلونا از پیروزی 1 - 7 آلمان برابر برزیل بهتر بود

مولر: پیروزی برابر بارسلونا از پیروزی 1 - 7 آلمان برابر برزیل بهتر بود

خبرگزاری فوتبالی - توماس مولر معتقد است که پیروزی 2 - 8 بایرن مونیخ برابر بارسلونا از پیروزی 1 - 7 تیم ملی آلمان برابر برزیل در جام جهانی 2014 نیز بهتر بوده است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 30 ساله شب گذشته دو گل در لیسبون به ثمر رساند و این اولین باری بود که بارسلونا در یک نیمه از رقابت‌های لیگ قهرمانان 4 گل دریافت می‌کند. مولر پس از سوت پایان بازی گفت: " در جام جهانی 2014 و در دیدار برابر برزیل ما هرگز چنین کنترلی روی بازی نداشتیم. این اتفاقی بود که افتاده اما بیاید درباره آن صحبت نکنیم. امشب شب خاصی است و نتیجه و سبک فوتبالی که ما ارائه دادیم نیز خاص است. بهترین چیز این است که دیدیم بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند نیز رفتار مشابه و لذت مشابهی را تجربه کردند. مهمترین چیز این بود که کاری که می‌خواستیم را در زمین انجام دادیم و همه تا سر حد ممکن تلاش کردند. " 

اشاره توماس مولر به فیلیپه کوتینیوست که به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوسته و در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد توانست دو گل به ثمر رسانده و پاس گل نیز ارسال کند تا عملکرد درخشانی را برابر این تیم ارائه دهد. 

1811