پدر ایگواین: گونزالو از یوونتوس جدا نمی‌شود

پدر ایگواین: گونزالو از یوونتوس جدا نمی‌شود

خبرگزاری فوتبالی – خورخه ایگواین، پدر گونزالو ایگواین ادعا کرده باشگاه یوونتوس هنوز خواهان این بازیکن آرژانتینی در تورین است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا شایعات زیادی درباره احتمال خروج ایگواین از یوونتنوس شنیده می‌شود و بسیاری اعتقاد دارند با حضور پیرلو در تیم یووه، حالا باید منتظر کناره گیری این مهاجم آر‌ژانتینی باشیم زیرا پیرلو علاقه‌ای به سبک بازی او ندارد. در همین زمینه برخی رسانه‌ها اعلام کردند ممکن است به زودی ایگواین با ریورپلاته به توافق برسد و برای ادامه فوتبال راهی آرژانتین شود. پدر ایگواین اما این ادعا را رد کرده و گفته ممکن است فقط زمانی که قرارداد ایگواین به پایان رسیده، این بازیکن به آرژانتین برود.

پدر ایگواین در گفت و گو با Planeta 947 گفته: غیر ممکن است که ایگواین در فصل آینده برای ریورپلاته بازی کند. این مسئله که می‌گویند یوونتوس دیگر به او نیازی ندارد غلط است. یوونتوس هنوز او را می‌خواهد و او هم تمایلی به جدایی و خاتمه قرارداد زودتر از موعد مقرر ندارد. فکر می‌کنم بعدها و زمانی که قراردادش به پایان رسید او به ریورپلاته می‌پیوندد و یا برای تیم دیگری بازی خواهد کرد.

ایگواین ۳۲ ساله در فصلی که گذشته ۳۲ بار برای بیانکونری به میدان رفت و توانست ۸ گل بزند. او در این ۳۲ بازی ۴ بار هم به هم‌‌تیمی‌هایش پاس گل داد.
قرارداد ایگواین تا ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

1101