کارشناس مارکا: شکست بارسلونا تبعات زیادی خواهد داشت

کارشناس مارکا: شکست بارسلونا تبعات زیادی خواهد داشت

خبرگزاری فوتبالی – خولیو مالدینی، از روزنامه‌نگاران و کارشناسان مشهور فوتبال اسپانیا اعلام کرده شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ تبعات زیادی برای بارسایی‌ها خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اتفاق عجیبی در لیسبون افتاد و در جریان یک دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ با ۸ گل بارسلونا را تحقیر کرد. پس از پایان بازی بسیاری از رسانه‌ها از احتمالا اخراج ستین خبر دادند و حتی بعضی از صفحات هوادارای بارسلونا هم به نقل از منابع غیر رسمی این خبر را اعلام کردند.

خولیو مالدینی، کارشناس مشهور رسانه مارکا که در زمینه فوتبال اسپانیا فعالیت می‌کند باور دارد این شکست عواقب سنگینی برای تمام اعضای بارسلونا خواهد داشت. او پس از پایان بازی گفته: شکست بارسلونا مقابل بایرن مونیخ یک سونامی است که تبعاتش گریبانگیر همه خواهد شد. از ستین و بارتومئو گرفته تا لوئیس سوارز بازیکن.

گفتنی است پس از پایان بازی، بارتومئو اعلام کرده حالا وقت تصمیمات مهم است و می‌توان این حرف او را جدایی احتمالی ستین دانست. جرارد پیکه هم گفته اگر بارسا نیاز به خون تازه داشته باشد و قرار شود بازیکنانی جدید به این تیم بپیوندد حاضر است این تیم را ترک کند.

فصل برای بارسلونا شب گذشته به پایان رسید و باید دید تصمیم مدیران بارسلونا برای ادامه همکاری با کادر فنی فعلی چه خواهد شد.

1101