رئیس یوفا: غیر ممکن است لیگ قهرمانان را دوباره اینگونه برگزار کنیم!

رئیس یوفا: غیر ممکن است لیگ قهرمانان را دوباره اینگونه برگزار کنیم!

خبرگزاری فوتبالی – رئیس یوفا اعلام کرده برگزاری دوباره لیگ قهرمانان با شیوه فعلی غیر ممکن خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، امسال برای اولین سال در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار شده این رقابت‌ها از مرحله یک چهارم نهایی در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار شود. یوفا این مسئله را راهکاری برای پیگیری لیگ قهرمانان امسال دانسته اما به نظر می‌رسد هیچ‌گاه چنین مسئله‌ای تکرار نشود زیرا رئیس یوفا اعتقاد دارد اینکه چند تیم در ماه می در یک کشور گرد هم آیند و بازی‌ها را برگزار کنند دیگر امکان پذیر نیست.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده: شاید این تورنمنت در آینده جاب به نظر برسد اما فکر نمی‌کنم بتوانیم آن را برگزار کنیم. نمی‌دانم چگونه می‌شود یک تورنمنت را برای یک یا ۲ هفته در می برگزار کرد. فکر می‌کنم چنین مسئله‌ای غیر ممکن باشد.

به غیر از لیگ قهرمانان اروپا، هم اکنون لیگ اروپا هم به صورت متمرکز در کشور آلمان برگزار می‌شود و ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها هم مشخص شده اما احتمالا این رقابت‌ها هم برای آخرین بار با فرمت فعلی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر به جای استانبول، قرار شده فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادیو دا لوز در تاریخ ۲۳ آگوست (یکشنبه هفته آتی) برگزار شود و استانبول میزبانی فینال سال بعد را بر عهده گیرد.

1101