بدترین بازیکن بارسلونا مقابل بایرن مونیخ چه کسی بود؟

بدترین بازیکن بارسلونا مقابل بایرن مونیخ چه کسی بود؟

خبرگزاری فوتبالی – نظرسنجی رسانه مارکا نشان می‌دهد هواداران بارسلونا مسی را جزء بدترین بازیکنان شب گذشته می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته یک دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در آن بارسلونا به مصاف بایرن مونیخ رفت. در این بازی نتیجه عجیبی رقم خورد و بایرنی‌ها توانستند با نتیجه ۸-۲ رقیب خود را له کنند.

پس از پایان بازی رسانه‌های زیادی به بررسی این اتفاق پرداختند. مارکا اما تصمیم به برگزاری یک نظرسنجی گرفت تا هواداران انتخاب کنند بدترین بازیکن بارسلونا در دیدار مقابل بایرن چه کسی بوده است. در این نظر سنجی بازیکنان ترکیب اصلی و بیرون از زمین به معرض نظرسنجی گذاشته شدند و هواداران می‌توانستند با انتخاب ۲ گزینه خوب یا بد به آن‌ها نمره دهند. نکته جالب اینجاست از نگاه هواداران بارسلونا بازیکنان همگی در سطحی مشابه «بد» بوده‌اند!

در این نظرسنجی تا این لحظه تنها آنسو فاتی کمتر از هزار رای منفی گرفته. لوئیس سوارز و فرنکی دی‌یونگ نزدیک به ۱۳۰۰ رای منفی گرفته‌اند. ترشتگن، ژوردی آلبا، آنتوان گریزمان، کلمنت لنگله و سرخی روبرتو بیشتر از ۱۴۰۰ رای منفی را برای خود ثبت کرده‌اند و بوسکتس، پیکه، ویدال، سمدو و مسی هم ۱۵۰۰ رای منفی گرفته‌اند!

در میان بازیکنانی که ۱۵۰۰ رای منفی داشته‌اند، بوسکتس کمترین رای مثبت را داشته و تنها ۹۳ نفر از بازی او راضی بودند و به این ترتیب می‌توان او را بدترین بازیکن بارسلونا از نگاه هواداران دانست.

1101