غم انگیزترین قاب از شب تلخ بارسلونا؛ از بهت ترشتگن تا اندوه مسی!

غم انگیزترین قاب از شب تلخ بارسلونا؛ از بهت ترشتگن تا اندوه مسی!

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در یکی از بدترین بازیهای تاریخ خود در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه هشت بر دو شکست خورد تا هوادارانش شب تحقیرآمیزی را پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها در مقابل بایرن مونیخ هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و به جز دقایقی در شروع بازی به هیچ وجه شانسی برای صعود نمی دانند. مسی بعد از شکست بارسلونا مقابل اوساسونا در هفته 37 گفت که تیمش با این روند در لیگ قهرمانان اروپا ناکام می ماند اما شاید لئو در بدترین کابوس هایش هم تصور نمی کرد که بارسلونا قرار است در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در لیسبون مقابل بایرن مونیخ با هشت گل شکست بخورد.

در پایان بازی بارسلونا و بایرن مونیخ، تصویری از رختکن تیم کاتالان منتشر شده که شاید بهتر از هر چیزی حس و حال این لحظات بارسلونا و هوادارانش را توصیف کند. ترشتگن در حالی که به چارچوب در تکیه داده است، به جایی دوردست نگاه می کند. دروازه بان المانی بهت زده است و گویی نمی خواهد باور کند که در این شکست وحشتناک نقش داشته و هشت بار تور دروازه اش به لرزه در آمده است. 

اما مسی هم در این تصویر کاملا شوکه به نظر می رسد. مهاجم آرژانتینی اندوهگین است چرا که شاید حالا بیشتر از همیشه به این فکر می کند که دوران حضورش در بارسلونا به سر آمده است. بارسلونا بعد از جدایی ژاوی و اینیستا به تدریج افت کرد و مدیران بارسلونا هم با تصمیم های اشتباه خود در سالهای اخیر اوضاع را بدتر و بدتر کردند تا حالا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا به این حال و روز بیافتد و در رختکن تصویری را رقم بزند که شاید بتوان در توصیفش از عبارت "شکست اسطوره" به کار برد. هیچ کدام از ما دوست نداریم که لحظه در هم شکستن اسطوره های محبوبمان را ببینیم و به نظر می رسد که تصویر رختکن بارسلونا بیش از هر چیزی قلب لئو و هوادارانش را به درد می آورد.

4125