فلیک: بازی مقابل بارسلونا عالی بود اما به نیمه نهایی فکر می کنیم

فلیک: بازی مقابل بارسلونا عالی بود اما به نیمه نهایی فکر می کنیم

خبرگزاری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در مورد پیروزی قاطعانه تیمش مقابل بارسلونا با نتیجه هشت بر دو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فلیک در کادر فنی تیم ملی آلمان در زمان پیروزی هفت بر یک مقابل برزیل حضور داشت و حالا در یکی از به یادماندنی ترین نتایج تاریخ فوتبال و پیروزی مقابل بارسلونا نیز حضور دارد. فلیک در مورد بازی معروف آلمان و برزیل در جام جهانی 2014 گفت:" می دانید که من به عقب نگاه نمی کنم چرا که فقط این جا بودن و شرایط کنونی برایم مهم است."

فلیک در مورد پیروزی مقابل بارسلونا گفت:"بازی فوق العاده ای داشتیم و می توانیم خوشحال باشیم اما می دانیم که اگر بخواهیم در پایان فصل به جایی برسیم که می خواهیم برسیم، باید سخت تلاش کنیم. می دانیم که شرایط در فوتبال خیلی سریع سپری می شوند. باید از فردا دوباره انرژی خود را برای بازیهای نیمه نهایی شارژ کنیم.پیروز شدیم و به نیمه نهایی رسیدیم. درست است که فوق العاده بازی کردیم. فکر می کردیم که اختلاف نتیجه کمتر باشد اما بازیکنان باتجربه می دانند که بازی بعدی منتظر ماست و باید همین عملکرد را تکرار کنیم. حالا باید همه چیز را با دقت بررسی کنیم و آماده نیمه نهایی شویم.

4125