انتقام به سبک کوتینیو؛ دو گل و یک پاس گل در پانزده دقیقه

انتقام به سبک کوتینیو؛ دو گل و یک پاس گل در پانزده دقیقه

خبرگزاری فوتبالی - کوتینیوی برزیلی گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می رود اما کاتالان ها به اندازه کافی به او علاقه نداشتند و به همین خاطر این بازیکن به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو هرگز مدیران بارسلونا را به خاطر رفتاری که با او داشتند، نبخشید. در حقیقت مدیران بارسا در تابستان 2019 می خواستند کوتینیو را به عنوان بخشی از انتقال نیمار راهی پی اس کنند. در نهایت کوتینیو به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد. او در بازی بارسا و بایرن کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما انگیزه بالایی داشت تا در زمان ورود تیمش از حریفی که به او به اندازه کافی احترام نگذاشته، انتقام بگیرد. 

فلیک بالاخره در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی، فیلیپه کوتینیو را به زمین فرستاد. بازیکن برزیلی اما از فرصتش نهایت استفاده را برد و با دو گل و یک پاس گل شبی کابوس وار را برای هم تیمی های سابقش ایجاد کرد تا نشان بدهد که بارسلونا اشتباه کرده که او را از دست داده است. کوتینیو در این بازی به لواندوفسکی پاس گل داد و دو گل زد تا کابوس بارسلونا را تکمیل کند. البته ستاره برزیلی از هیچ کدام از دو گل خود خوشحالی نکرد چرا که شاید هنوز به بازگشت به بارسا امیدوار باشد اما قطعا هواداران بارسلونا این انتقام سنگین را از خاطر نخواهند برد.

4125