شب عجیب سوارز: 24 پاس داد که 9 تایش برای شروع بازی بود!

شب عجیب سوارز: 24 پاس داد که 9 تایش برای شروع بازی بود!

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا شب عجیبی را در مقابل بایرن مونیخ داشت. این مهاجم در آغاز بازی یک موقعیت طلایی را از دست داد و البته یک گل هم به ثمر رساند اما آمار وی در جریان بازی تا حد زیادی عجیب به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، نقشه عملکرد سوارز درون زمین نشان می دهد که بازیکن اروگوئه ای اثر بسیار کمی در جریان بازی داشته است. سوارز در مقابل بایرن مونیخ 24 پاس داد که 9 تایش درست از نقطه وسط زمین بود. در حقیقت لوئیز هشت بار پس از گلهای بایرن مونیخ بازی را آغاز کرد و یک بار هم در زمان شروع نیمه. در واقع از 24 پاسی که مهاجم اروگوئه در این بازی داد، فقط 13 تایش در جریان بازی بودند!

سوارز و بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ گلباران شدند و هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. باواریایی ها تیم پیروز میدان بودند که توانستند حریف را در هم بکوبند و نشان بدهند که آماده ترین تیم برای کسب قهرمانی اروپا هستند. بایرن چهارشنبه باید به مصاف برنده بازی لیون و منچسترسیتی برود آن هم در حالی که قطعا هر کدام از این دو حریف با دیدن نمایش باواریایی ها از حضور در بازی شهر لیسبون هراس دارند و با نگرانی وارد میدان  برای تقابل با تیم آلمانیخواهند شد. بایرن هم در مقابل چلسی و هم در مقابل بارسلونا مهارناپذیر به نظر می رسید.

4125