پایان عصر رونالدو و مسی؟/ اولین نیمه نهایی اروپایی بدون کریستیانو و لئو

پایان عصر رونالدو و مسی؟/ اولین نیمه نهایی اروپایی بدون کریستیانو و لئو

خبرگزاری فوتبالی - برای اولین بار در 15 سال اخیر نه کریستیانو رونالدو و نه لیونل مسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با وجود دبل مقابل لیون در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از مسابقات حذف شد و به همین خاطر این روزها در کنار خانواده اش در سن تروپز به استراحت می پردازد در حالی که مسی در شبی که عملا هیچ نقشی در بارسلونا نداشت و شکستی تحقیرآمیز را در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه هشت بر دو کسب کرد، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

از فصل 06-2005 تا کنون هرگز نشده بود که هیچ کدام از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نباشند. در حقیقت در این چهارده سال حداقل یکی از این دو می توانستند خود را به جمع چهار تیم برتر اروپا برسانند. در واقع رونالدو پیش از ترک رئال مادرید هشت سال پیاپی به جمع چهار تیم برتر اروپا رسیده بود اما در دو سال اخیر ناکام بوده است در حالی که مسی که پارسال به نیمه نهایی رسید و توسط لیورپول حذف شد، امسال پشت درهای نیمه نهایی ماند تا در ادامه مسابقات خبری از دو بازیکنی که روی هم یازده توپ طلا بردند، نباشند. به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی در حال حاضر مهمترین ستاره باقی مانده در مسابقات است که البته رقبایی همچون دی بروینه، امباپه و نیمار را هم برای کسب عنوان بهترین مسابقات در کنار خود می بیند.

4125