بایرن مونیخ 8-2 بارسلونا؛ باواریایی ها، کاتالونیا را بی‌رحمانه فتح کردند

بایرن مونیخ 8-2 بارسلونا؛ باواریایی ها، کاتالونیا را بی‌رحمانه فتح کردند

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با نتیجه هشت بر دو توانست بارسلونا را در هم بکوبد و یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را رقم زدند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با دبل مولر و کوتینیو و گلهایی دیگر از لواندوفسکی، پریشیچ، گنابری و کیمیش با نتیجه هشت بر دو مقابل بارسلونا پیروز شد. گل به خودی آلابا و سوارز باعث شد تا بارسا بیش از این تحقیر نشود و بتواند دو گل بزند اما اختلاف شش گله جایی برای بحث باقی نگذاشت.

از پیش از بازی مشخص بود که بایرن مونیخ به عنوان آماده ترین تیم اروپا بخت اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ است اما هیچ کس انتظار نداشت که آنها این قدر بی رحمانه به حریف حمله کنند و یکی از اعجاب انگیزترین نتایج تاریخ چمپیونزلیگ را رقم بزنند. تیم فلیک حالا با انگیزه ای بالا آماده اتمام فصل با سه جام است و این مربی که شاید تا چند ماه پیش ناشناخته بود حالا می تواند به اسطوره جدید باواریایی ها تبدیل شود.

در شبی که مسی یکی از بدترین و محوترین بازیهای دوران فوتبالش را داشت، بارسلونا باز هم از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. کاتالان ها در سالهای اخیر با کامبک خوردن از لیورپول و رم از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته بودند اما این بار خلف عادت نکردند و در حالی که مسابقات به صورت تک بازی برگزار می شد و خبری از رفت و برگشتی شدن نبود، بارسا به شکل تحقیرآمیزی از لیگ قهرمانان اروپا رفت. بارسا برای اولین بار در 70 سال اخیر در یک بازی هشت گل خورد و قطعا انقلاب بزرگی در این تیم در پیش خواهد بود. این شکست ترکش های بزرگی دارد که اولین آنها به کیکه ستین برخورد خواهد کرد و اخراج وی قطعی است.

بایرن مونیخ حالا باید منتظر بازی منچسترسیتی و لیون باشد تا حریفش در مرحله نیمه نهایی در بازی چهارشنبه آینده مشخص شود.

4125