رابطه عاشقانه نیمار سوژه ترانه جدید خواننده کلمبیایی شد

رابطه عاشقانه نیمار سوژه ترانه جدید خواننده کلمبیایی شد

خبرگزاری فوتبالی - نیمار بازیکن برزیلی پاریسن ژرمن معمولا سوژه بسیاری از اخبار غیر فوتبالی در مورد زندگی شخصی خود است. نام مهاجم پی اس جی در سالهای اخیر در کنار زن های زیادی مطرح شده چرا که زندگی شخصی او به شدت پرحاشیه است. 

به گزارش فوتبالی، اما به نظر می رسد که نیمار ماه هاست که روابط زندگی شخصی خود را به یک نفر محدود کرده است: ناتالیا برائولیچ که از زمان جشن تولد خود با او ارتباط دارد. اما نفر سوم این ماجرا کسی نیست جز مالوما. این خواننده کلمبیایی نامزد سابق ناتالیا بوده است که در پاییز سال گذشته از هم جدا شدند. مالوما اما تقریبا یک سال بعد از آن جدایی ترانه ای به نام "هاوائی هاوائی" را با الهام گرفتن از رابطه اش با نامزد فعلی نیمار منتشر کرده است. 

مالوما از این که نامزد سابقش به سراغ نیمار رفته خوشحال نیست و به همین خاطر با الهام گرفتن از این ماجرا ترانه جدید خود را منتشر کرده است. این خواننده کلمبیایی در یکی از بخش های ترانه اش به وضوح به تصویری که ناتالیا با نیمار در سال گذشته منتشر کرده بود، اشاره کرده و این گونه می خواند:" از دروغ گفتن دست بردار، با او عکس منتشر کردی، می دانستی که من حسادت می کنم." در حقیقت اشاره مالوما به تصویری است که ناتالیا در روز تولد نیمار منتشر کرده است. به نظر می رسد که خواننده کلمبیایی خوشحال نیست که معشوقه سابقش این روزها به سراغ نیمار رفته است.

4125