رسمی؛ مدافع فرانسوی، دومین بازیکن بارسلونا که به کرونا مبتلا شد

رسمی؛ مدافع فرانسوی، دومین بازیکن بارسلونا که به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که نتیجه تست کرونای اومتیتی مثبت بوده است. در حقیقت این مدافع فرانسوی در حال حاضر بدون علامت است، در سلامتی کامل به سر می برد و در خانه اش در قرنطینه به سر می برد. باشگاه کاتالان اعلام کرده است که تمامی تدابیر بهداشتی را برای درمان اومتیتی به کار خواهد برد و از سویی همه افرادی که با این مدافع در تماس بوده اند تست کرونا خواهند داد تا جلوی شیوع بیماری در باشگاه گرفته شود.

اومتیتی دومین بازیکن بارسلونا پس از تودیبو است که به کرونا مبتلا شده است. البته آلنیا محصول آکادمی بارسلونا هم در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد چرا که هر چند که نتیجه تست وی منفی بوده اما با افرادی در تماس بوده که به کرونا مبتلا بوده اند.

البته آلنیا در روزهای آینده دوباره تست کرونا خواهد داد و اگر نتیجه تست وی منفی باشد، در اردوی پیش فصل به تیم ملحق خواهد شد. اومتیتی به همراه بقیه اعضای بارسلونا به لیسبون سفر نکرده بود چرا که در حال ریکاوری از مصدومیت زانوی خود است و به همین خاطر کرونا را به بقیه بازیکنان منتقل نکرده است.به هر صورت به نظر می رسد که این روزها کرونا به شدت به فوتبال اسپانیا رخنه کرده است و بازیکنان هم باید احتیاط ها را به حداکثر برسانند.

4125