سراج: هرکسی جای من بود، ۲ میلیارد از باشگاه می‌خواست

سراج: هرکسی جای من بود، ۲ میلیارد از باشگاه می‌خواست

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی صنعت نفت می‌گوید که این تیم نمی‌تواند با گروه بزرگی که علیه‌شان است مقابله کند. 

به گزارش فوتبالی، بهنام سراج، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با شاهین بوشهر اظهار کرد: ما در هفته‌های گذشته نتوانستیم خدمت خبرنگاران برسیم و به همین دلیل روز خبرنگار را به شما تبریک می‌گویم. یک عذرخواهی هم از هواداران واقعی صنعت نفت دارم که در چند هفته گذشته در کنار ما زجر کشیدند و نتایج ضعیف صنعت نفت را تحمل کردند. ما مشکلات زیادی داشتیم که اگر جایی برای گفتنش باشد، خیلی‌ها به ما حق می‌دهند که این نتایج طبیعی بوده است. ما در پنج، شش بازی گذشته با تیم‌هایی بازی کردیم که به دنبال کسب سهمیه بودند. انتظار ما آسیایی شدن بود ولی به دلیل عدم تقویت در نیم فصل نمی‌توانستیم به تمام قدرت وارد مسابقات شویم.

او افزود: برخی تیم‌ها نتایجشان غیر طبیعی بوده است. ما در بازی قبل فهمیدیم که نمی‌توانیم یازده نفره با عده‌ی زیادی بازی کنیم. اگر می‌دانستیم که قرار است یازده نفره مقابل ۳۰، ۴۰ نفر قرار بگیریم، آماده‌تر به مسابقات می‌آمدیم ولی مقابل سپاهان، شهر خودرو و پیکان متوجه شدیم که یازده نفریم مقابل یک گروه بزرگ که نمی‌توانم اسامی‌شان را بیاورم. من به تنهایی نمی‌توانم حق صنعت نفت را بگیرم. صفحه‌هایی به اسم صنعت نفت در فضای مجازی وجود دارند که هوادار این تیم نیستند و علیه ما مطلب می‌نویسند. اگر بخواهم راجع به این موضوع صحبت کنم، مثل تف سر بالاست.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: من مجبورم این صحبت‌ها را بکنم. در این مدت کسی از ما حمایت کرد؟ بازیکنان ما با چه روحیه‌ای مقابل حریفانشان قرار بگیرند. آیا صدا و سیما به دنبال اتفاقات بازی‌های ما بوده است؟ شما نگاه کنید، یک اشتباه جلوی سپاهان و استقلال رخ می‌دهد، یک هفته تمام ایران راجع به آن صحبت می‌کنند اما آیا کسی به دنبال حق ما مقابل شهر خودرو، پیکان و سپاهان بوده است؟ ما هم اشتباه داشتیم اما اشتباهات ما مرگ‌بار نبوده است. قاضی حق اشتباه ندارد. چرا از من هنگام شروع کارم قسم‌نامه نخواستند؟ چون اشتباهاتم مرگ‌بار نیست. داوران هم حکم قاضی را دارند و نباید به هر قیمتی اشتباه کنند. متاسفانه برخی داوران ما قیمت پیدا کردند و قیمت‌ها نتایج را رقم می‌زند. من چقدر می‌توانم مقابل این قضیه سکوت کنم؟ یکی بیاید و حق صنعت نفت را بگیرد. من به تنهایی نتوانستم حق صنعت نفت را بگیرم. یک نفر مسئول بیاید کنار من تا مشکلات صنعت نفت را بگویم و بتوانیم حق این تیم را بگیریم. من تمام مستندات را به آن‌ها می‌دهم تا ببینم می‌توانند یک امتیاز برای من برگردانند؟

سراج درباره دیدار با شاهین توضیح داد: در حال حاضر با شاهین بوشهر بازی داریم. به نتایج این تیم دقت نکنید چون تیم گردن کلفت و خوبی است. من دو، سه بازی قبلی‌شان را دیدم. آن‌ها یک مربی کار بلد آوردند. در هر صورت ما محکوم به برد هستیم. من به بازیکنانم گفتم که دو سه هفته باقی‌مانده را برای دل خودمان بازی کنیم. ما هم قسم شده‌ایم تا حتی بتوانیم ماشین سازی را در تبریز ببریم. ما دیگر به خاطر هیچ‌کس فوتبال بازی نمی‌کنیم چون تنها بودیم. مطمئن باشید ما در این هفته نتیجه می‌گیریم.

او در ادامه در واکنش به صحبت خبرنگار صداوسیما مبنی بر این که اگر مسئولانی مانند رئیس صدا و سیمای مرکز خوزستان از شما حمایت کنند و باز هم صنعت نفت نتیجه نگیرد، تکلیف چیست، بیان کرد: منظور من این نیست که رئیس صدا و سیمای آبادان کنار ما باشد. من می‌گویم که آدم‌های بانفوذ بیایند و یک گروه بزرگ شویم تا ببینم می‌توانند از فدراسیون فوتبال یک امتیاز بگیرند یا نه. چه انتظاری از ما دارند؟ منظور من تنهایی‌ام بود. اتفاقا نیم فصل دوم یکی از سال‌هایی بود که تمام تیم‌ها از من حمایت کردند. وقتی پشت من نفرات بزرگی باشند، کسی نمی‌تواند حق من را بخورد. من به تنهایی له می‌شوم چون چیزی در این فوتبال نیستم. من نه امیر قلعه‌نویی هستم، نه از علی دایی و علی کریمی بزرگ‌تر هستم. ببینید چه بلایی سر این بزرگان آوردند. پس متوجه شوید که چه بلایی سر بهنام سراج می‌توانند بیاورند. واقعا در این فوتبال باید تیمی باشید که نتوانند حقتان را بخورند.

سرمربی صنعت نفت درباره حضور ناظران ویژه برای جلوگیری از شرط‌بندی در هفته‌های پایانی لیگ گفت: من خودم اعتقادی به این مسائل ندارم. من اگر می‌خواستم این کارها را بکنم شاید سرمربی صنعت نفت نبودم. در این سال‌ها ندیده‌اید که یک نفر از نظر اخلاقی از من بد بگوید. من شاید بیرون آدم خوبی نباشم ولی در فوتبال تلاش کردم آدم خوبی باشم. تا روزی که در فوتبال هستم منش ورزشی‌ام را با میلیاردها عوض نمی‌کنم که اگر بودم الان میلیاردها تومان دستم بود. من در یک اتاق که متعلق به باشگاه است زندگی می‌کنم. تمام حق و حقوقم هم همین قراردادی است که از صنعت نفت می‌گیرم. من جای دراگان ۱۴۰ هزار دلاری آمدم که حدود ۱۰۰ هزار دلار از صنعت نفت پول گرفت. اسکوچیچ بسیار مربی خوبی بود و رفیق صمیمی‌ام است ولی می‌خواهم از حق خودم دفاع کنم. من جای یک مربی دو میلیاردی آمدم با ۱۷۰ میلیون تومان قرارداد. شما بروید و ببینید که لیگ دو قراردادها ۱۷۰ میلیون است؟ من بدون یک ریال اضافه در صنعت نفت کار می‌کنم که به خاطر عشق به فوتبال و شهرم بود. هر کس دیگری جای من می‌خواست بیاید، یک میلیارد، دو میلیارد پول می‌خواست. من دوست داشتم که لیگ تمام شوم و این مسائل را بگویم ولی در بازی قبل به جایی رساندنمان که دیگر نتوانستم سکوت کنم. 

سراج در پایان اظهار کرد: اگر صنعت نفت به لیگ یک می‌رفت چه کسی حق این تیم را می‌گرفت؟ اگر می‌گویم که سایت‌ها و رسانه‌ها از صنعت نفت حمایت کنند به خاطر خودم نیست. من اگر اینجا نباشم، آن قدر رفیق دارم که من را به تیم‌های دیگر ببرند اما صنعت نفت چه می‌شود؟ وظیفه شماست که از صنعت نفت حمایت کنید. اگر به من فحاشی می‌کنید، به یک شهر فحاشی کردید. من از خون این شهر هستم.

7575