فردیناند: رفتار دیگو سیمئونه شبیه دیوانه هاست

فردیناند: رفتار دیگو سیمئونه شبیه دیوانه هاست

خبرگزاری فوتبالی - ریو فردیناند مدافع اسبق منچستریونایتد که در سال 2015 در تیم کوئینز پارک رنجرز از فوتبال بازنشسته شده بود این روزها به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می کند. او کارشناس شبکه بی تی اسپورت برای بازی اتلتیکو و لایپزیش دریک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق فوتبال انگلیس در پایان بازی در مورد سیمئونه سرمربی اتلتیکو پس از حذف تیم مادریدی صحبت کرد و گفت:" سیمئونه یک دیوانه است. کافی است که فقط روی حرکاتش تمرکز کنید چرا که به تنهایی شبیه یک سریال تلویزیونی است. کافی است که فقط بنشینید و به او نگاه کنید و  با نگاه کردن به او احساسات بازی را درک خواهید کرد. "

البته به نظر می رسد که منظور فردیناند با این جملات در مورد سیمئونه تمجید از او بوده است چرا که کمی بعد از مربی آرژانتینی تعریف کرد و گفت :" سیمئونه به شدت اهل رقابت است. کمی شبیه دوران بازی خود است اما تیمش شخصیتش را نشان می دهد و همین مسئله ثابت می کند که مربی فوق العاده ایست."

البته این اولین باری نیست که فردیناند در ماه های اخیر در مورد اعضای اتلتیکو صحبت می کند. او در ماه آوریل از مدیران منچستریونایتد خواسته بود تا سائول را از اتلتیکو بخرند و از سویی در هفته های اخیر به تمجید از اوبلاک پرداخته بود و دروازه بان اهل اسلوونی را گزینه ای مناسب برای جانشینی دخیا در اولدترافورد دانسته بود.

4125