درخواست تیم های انگلیسی از بازیکنان: از تعطیلات خود عکس منتشر نکنید

درخواست تیم های انگلیسی از بازیکنان: از تعطیلات خود عکس منتشر نکنید

خبرگزاری فوتبالی - در هفته های اخیر تعداد موارد ابتلا به کرونا در کل دنیا به خصوص در اروپا افزایش پیدا کرده است اما  با این وجود بسیاری از بازیکنان لیگ انگلیس برای سپری کردن تعطیلات خود به کشورهای مختلف سفر کرده اند و به دستورات دولت بریتانیا برای لغو سفرهایشان عمل نکرده اند.

به گزارش فوتبالی، نشریه انگلیسی دیلی میل گزارش داده است که باشگاه های لیگ انگلیس در ساعات اخیر از بازیکنانشان خواسته اند که تصاویری از تعطیلاتشان در شبکه های اجتماعی منتشر نکنند تا جلوی ایجاد جنجال گرفته شود. هفته آینده بسیاری از تیم های لیگ انگلیس اردوی پیش فصل خود را آغاز خواهند کرد و برای جلوگیری از جنجال ها به بازیکنان دستور داده شده که تصویری از تعطیلات خود منتشر نکنند.

دله الی، درینکواتر، فرانک لمپارد، جیمز مدیسون و جک گریلیش برخی از افرادی هستند که با لو رفتن تصاویر خود در تعطیلات جنجال ساز شده اند چرا که قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده اند. 

در حقیقت باشگاه های لیگ انگلیس می دانند که در صورت بازگشت به تمرینات و مثبت شدن تست کرونای بازیکنان، انتقادها از بازیکنان به خاطر این که در تعطیلات به دستورالعمل های بهداشتی عمل نخواهند کرد، شدت می گیرد و به همین خاطر از بازیکنان خواسته اند تا از انتشار تصاویر تفریحات و تعطیلاتشان خود داری کنند.

4125