بختیاری‌زاده: سپاهان با هر شرایطی قابل‌احترام است

بختیاری‌زاده: سپاهان با هر شرایطی قابل‌احترام است

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند که بازی با سپاهان چقدر برای ما اهمیت دارد و به نوعی فینال مسابقات لیگ است.

به گزارش فوتبالی، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در هفته جاری تمرینات خوبی انجام داده و خوشبختانه شرایط مناسبی برای دیدار با سپاهان داریم.

وی افزود: در بازی با استقلال همه دیدند که می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم و شرایط به گونه‌ای بود که متاسفانه آن بازی مساوی تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند که بازی با سپاهان چقدر برای ما اهمیت دارد و به نوعی فینال مسابقات لیگ است و با شکست سپاهان می‌توانیم شانس بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیایی برای خود قائل باشیم.

وی درباره ارزیابی خود از وضعیت سپاهان با توجه به استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربی‌گری این تیم گفت: اگر انصاف را رعایت کنیم باید بگویم که سپاهان تحت هر شرایطی تیم بسیار قابل احترامی است و این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی رخ دهد؛ البته جدایی امیر قلعه‌نویی چیزی از ارزش‌های ایشان و تیم سپاهان کم نمی‌کند، چون سپاهان همواره و به خصوص در اصفهان فوتبال خوبی بازی می‌کند.

بختیاری‌زاده بیان کرد: باید یادمان باشد که سپاهان شرایطی دارد که می‌خواهد از بازی فردا به عنوان یک فرصت استفاده کند و مهم‌تر از این تفکر، انگیزه‌ای است که بازیکنان ما دارند و امیدوارم فردا بتوانیم با ارائه یک بازی قدرتمند و هوشمندانه بیشترین امتیاز را کسب کنیم‌.

وی درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: همواره گفته‌ام درباره محرومان، مصدومان و بازیکنانی که نمی‌توانند بازی کنند صحبت نمی‌کنم و چیزی که برای ما مهم است داشتن تیمی پرقدرت با اعضای همدل است و اگر بازیکنی غایب است، بازیکن جایگزین باید به خوبی جای او را پر کند و با تمام وجود در خدمت تیم باشد.

7575