دوئل جذاب منشاء و مدافعان پرسپولیس

دوئل جذاب منشاء و مدافعان پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- تقابل گادوین منشا با خط دفاعی پرسپولیس می تواند یکی از دوئل های جذاب بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان باشد.

به گزارش فوتبالی، گادوین منشا که در چهار بازی آخر گل گهر یکی از مهره های تاثیر گذار این تیم در راه کسب نتایج خوب آن  بوده است،یکی از با روحیه ترین بازیکنان این تیم است و نشان داده که انگیزه های بالایی برای تقابل با همبازیان خود دارد.

منشا البته بعد از گلی که از روی نقطه پنالتی برابر شاهین بوشهر زد ، دیگر نتوانست برای گل گهر گلزنی کند، اما او با تجربه و تکنیک بالایی که دارد ، با فضاسازی و پاس های کوتاهش روی گل های به ثمر رسیده تیمش تاثیرگذار بوده است.

 منشاء پس از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس و کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا که با گلزنی های خود یکی از ارکان اصلی این تیم در راه حضور در فینال لیگ قهرمانان بود، در نیم فصل لیگ هجدهم از سوی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم در لیست فروش قرار 

گرفت و به استقلال رفت هرچند در این تیم نتوانست موفقیت هایی که با پرسپولیس داشت را تکرار کند.

 جدایی منشاء از پرسپولیس به گونه ای بود که با دلخوری او همراه بود و شاید بازی فردا بهانه ای است برای اینکه منشا توانایی هایش را به هواداران پرسپولیس و یحیی سرمربی این فصل سرخپوشان پایتخت نشان بدهد.

7655