لایپزیش 2-1 اتلتیکو مادرید؛ رویاپردازیِ شگفتی سازان ادامه دارد!

لایپزیش 2-1 اتلتیکو مادرید؛ رویاپردازیِ شگفتی سازان ادامه دارد!

خبرگزاری فوتبالی - در دومین بازی از مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیش و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت لایپزیش موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک روخی بلانکو را شکست داده و راهی مرحله‌ی بعد شود.

به گزارش فوتبالی، این دو تیم تاکنون سابقه بازی با هم را نداشتند و در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا اولین جدال تاریخشان را برگزار می‌کردند. دیگو سیمئونه که پیش از این دو بار فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و در هر دوی آن‌ها مقابل رئال مادرید شکست خورده بود، در این فصل هم به دنبال رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی بود اما دستش از ادامه‌ی مسیر کوتاه ماند. در این بازی ابتدا لایپزیش در دقیقه‌ی 51 توسط اولمو روی پاس مارسل سابیترز به گل اول خود دست یافت اما در ادامه شاگردان سیمئونه به بازی برگشتند و این نتیجه را جبران کردند. گل اتلتیکو مادرید در دقیقه‌ی 70 توسط ژائو فلیکس که جایگزین هکتور هررا شده بود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در ادامه‌ی کار شاگردان ناگلزمن، سرمربی جوان تیم آلمانی بر بازی سوار شدند و با حملات پی در پی خود توانستند در دقایق پایانی و در حالی که سیمئونه خود را برای وقت های اضافه آماده می‌کرد به گل برسند. آن‌ها در دقیقه‌ 88 روی شوت دیدنیِ آدامز به گل برتری دست یافتند تا با حذف اتلتیکو راهی مرحله‌ی بعد شوند.

کمتر کسی فکرش را می‌کرد که آر بی لایپزیش تا این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا پیش برود و اکنون به نظر می‌رسد که رویا پردازی های این تیم تحت هدایت ناگلزمن همچنان ادامه دارد. آن‌ها در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

1470