دی یونگ: بارسلونا کار درستی کرد؛ پیانیچ تیم را قوی‌تر می‌کند

دی یونگ: بارسلونا کار درستی کرد؛ پیانیچ تیم را قوی‌تر می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، معتقد است که میرالم پیانیچ می‌تواند بارسلونا را تبدیل به تیمی قدرتمند تر کند.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ ، هافبک هلندی بارسلونا معتقد است که این تیم در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی خوب عمل کرده و آمدن پیانیچ به بارسا کمک زیادی خواهد کرد.

هافبک 23 ساله‌ی بارسلونا گفت که ناپولی حریفی دشوار بوده است و آبی و اناری پوشان بازی خوبی را ارائه داده‌اند تا بتوانند این تیم ایتالیایی را شکست دهند. فرنکی دی یونگ در گفتگو با بین اسپورت گفت:" به نظرم بازیِ خوبی بود و مقابل تیمی خوب، عملکرد خوبی داشتیم. ناپولی حریفی دشوار بود، اما ما به طور دائم تسلط خوبی روی بازی داشتیم. در نیمه اول نتیجه خوبی کسب کردیم، بنابراین در نیمه دوم توانستیم که با آرامش کار را دنبال کنیم."

بارسا آرتور ملو را با میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس، معاوضه کرده است و اکنون فرنکی دی یونگ معتقد است که میرالم پیانیچ باعث می شود که بلوگرانا حتی قوی تر از قبل شود. او در این باره گفت:" پیانیچ یک بازیکن عالی است که به خوبی با توپ کار می‌کند. من در فصل گذشته مقابل او بازی کردم ، بنابراین می دانم که او تیم را قوی تر خواهد کرد."

1470