سیمونه اینزاگی به دنبال جذب هافبک اینتر میلان

سیمونه اینزاگی به دنبال جذب هافبک اینتر میلان

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه لاتزیو در این تابستان به دنبال جذب روبرتو گالیاردینی، هافبک ایتالیایی اینتر میلان است. سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، علاقه‌ی ویژه‌ای به این بازیکن دارد.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی رسانه‌های ایتالیایی، لاتزیو قصد دارد به زودی برای خرید روبرتو گالیاردینی، هافبک 26 ساله‌ی اینتر، رسما اقدام کرده و پیشنهاد خود را مطرح کند. به گفته‌ی کوریره دلا سرا، سیمونه اینزاگی به شدت به گالیاردینی علاقه‌مند بوده و می‌خواهد هر طور شده این بازیکن سابق آتالانتا را در تیمش داشته باشد. لاتزیو می‌خواهد با جذب گالیاردینی به دوره‌ی سه و نیم ساله‌ی حضور این بازیکن در اینتر خاتمه دهد. روبرتو گالیاردینی در فصل 2019/20 در سری آ 24 بار برای اینتر به میدان رفت و در دوم شدنِ نراتزوری ها در لیگ ایتالیا تاثیر گذار بود.

گالیاردینی در ژانویه‌ی 2017 ابتدا با قراردادی قرضی از آتالانتا راهی اینتر شد و پس از آن با رقم 20.5 میلیون یورو قراردادش دائمی شد اما به نظر می‌رسد که اکنون باشگاه لاتزیو پیشنهادی حدود 15 میلیون یورو را برای جذب گالیاردینی ارائه دهد.

روبرتو گالیاردینی تاکنون چند بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شده و 6 بار هم برای این تیم به میدان رفته است که البته‌ این بازیکن گل ملی ندارد.

1470