فن پرسی: خوب است که داوران برای منچستریونایتد زیاد پنالتی بگیرند

فن پرسی: خوب است که داوران برای منچستریونایتد زیاد پنالتی بگیرند

خبرگزاری فوتبالی - رابین فن پرسی، مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است که پنالتی های زیادی که به نفع شیاطین سرخ گرفته می‌شود، نشان دهنده‌ی هجومی بودن و قدرت بالای این تیم است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد مقابل کپنهاگن با نتیجه‌ی یک بر صفر پیروزی رسید. تک گل شیاطین سرخ را برونو فرناندز از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند. تعداد پنالتی های منچستر یونایتد در این فصل زیاد بوده است، مسئله‌ای که موجب انتقادات زیادی از شیاطین سرخ در این فصل شده. رابین فن پرسی در این باره گفت:" اگر در یک فصل 21 پنالتی دریافت کنید، به شما نشان می دهد که زیاد حمله می کنید. ممکن است کمی شرایط مشکل باشد، اما حتی در این صورت نیز شما حمله می کنید و در شرایطی قرار می گیرید که داور می تواند یک پنالتی بدهد. فکر می کنم خوب است که زیاد پنالتی می گیرند."

مهاجم هلندی درمورد پنالتیِ برونو فرناندز و بازی منچستر یونایتد مقابل کپنهاگن گفت:" برونو فرناندز شیوه بسیار منحصر به فردی را دارد. او نه تنها این کار را بامزه انجام می دهد بلکه برای من خیلی عجیب به نظر می رسد چرا که این روشی نیست که من با آن پنالتی می‌زدم اما او  مدتهاست که این کار را انجام می د‌هد. او چهار سال است که چنین موقعیتی را از دست نداده. او یک پنالتی‌زن در سطح جهانی است."

1470