برباتوف: لوکاکو و سانچز به دنبال انتقام از منچستریونایتد هستند

برباتوف: لوکاکو و سانچز به دنبال انتقام از منچستریونایتد هستند

خبرگزاری فوتبالی - دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستر یونایتد معتقد است که روملو لوکاکو به دنبال انتقام گیری از شیاطین سرخ در لیگ اروپاست.

به گزارش فوتبالی، در لیگ اروپای این فصل، احتمال رویارویی منچستر یونایتد با اینتر میلان در فینال رقابت ها وجود دارد و برباتوف معتقد است که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شیاطین سرخ باید مراقب لوکاکو باشند چرا که این بازیکن به دنبال تلافی کردن یک سری مسائل مقابل منچستر یونایتد خواهد بود چرا که جدایی این مهاجم بلژیکی از جمع شیاطین سرخ چندان مسالمت آمیز نبود. برباتوف گفت:" لوکاکو برای من مایه‌ی نگرانی است. او 23 گل در این فصل به ثمر رسانده که یک موفقیت بزرگ است. همیشه گفته‌ام که او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، اگر او موقعیت داشته باشد می تواند گل بزند. خیلی سریع و قوی است. گلی که روز دوشنبه زد، دیدنی بود. او خطر اصلی برای هر تیمی است که مقابل آنها بازی کند."

برباتوف در ادامه در مورد سایر بازیکنانی از اینتر که به دنبال انتقام جویی مقابل منچستر یونایتد خواهند بود، گفت:" اینتر همچنین الکسیس سانچز و اشلی یانگ را دارد که یونایتد را خیلی خوب می شناسند. اگر آنها در فینال، مقابل یونایتد بازی کنند، به دنبال انتقام خواهند بود تا به یونایتد نشان دهند که برای کنار گذاشتنشان اشتباه کرده است. لوکاکو انتقادات زیادی را در منچستر تحمل کرد و حق داشت از آنجا خارج شود. اکنون به او نگاه کنید. او در اینتر فوق العاده است."

1470