مراغه‌چیان: برای مدیریت آکادمی استقلال با من مذاکره شده/ استقلال از پرسپولیس آماده‌تر است

مراغه‌چیان: برای مدیریت آکادمی استقلال با من مذاکره شده/ استقلال از پرسپولیس آماده‌تر است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای مدیریت آکادمی استقلال از سوی باشگاه با من صحبت شده که هفته آینده خبر قطعی آن مشخص می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سعید مراغه‌چیان در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر انتخاب او به جای اصغر حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال، اظهار داشت: صحبت‌هایی از سوی باشگاه با من مطرح شده که هفته آینده جزییات آن مشخص می‌شود. ترجیج می‌دهم اگر قرار باشد در این‌باره صحبت کنم بعد از صدور حکم در هفته آینده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که اصغر حاجیلو مدیر بسیار شایسته‌ای است و زحمات زیادی برای باشگاه استقلال در سال‌های متمادی کشیده است. او برای ده‌ها سال در باشگاه استقلال به شایستگی حضور داشته و هر آنچه که توان داشته برای این باشگاه انجام داده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان پیرامون دربی پیش‌روی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، خاطرنشان کرد:‌ای کاش دربی در فینال برگزار می‌شد که جذابیت‌های آن بیشتر می‌شد. در مقطع زمانی کنونی به نظرم استقلال از پرسپولیس آماده‌تر است و شانس این تیم برای پیروزی بیشتر است. امیدوارم استقلال بتواند در جام حذفی قهرمان شود و یک جام در این فصل به هواداران این تیم تقدیم کند.

7575