خوش‌آمد گویی دیوید بکام به ماتوئیدی در اینستاگرام

خوش‌آمد گویی دیوید بکام به ماتوئیدی در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - بلیز ماتوئیدی رسما از یوونتوس جدا شده و راهی تیم اینتر میامی در لیگ آمریکا شد. تیمی که دیوید بکهام یکی از مالکان اصلی آن است و به همین علت به بازیکن فرانسوی خوش‌آمد گفت.

به گزارش فوتبالی، هافبک فرانسوی روز گذشته قرارداد خود با یوونتوس را فسخ کرد و بعد از سه فصل حضور در تورین رسما به اینتر میامی نقل مکان کرد. دیوید بکهام که در پاری سن ژرمن با او هم‌تیمی بوده است، یکی از پنج مالک این باشگاه و مدیران اصلی در این باشگاه است. او پس از این نقل و انتقال به ماتوئیدی خوش آمد گفت.

بکهام در اینستاگرام خود نوشت:" من خوش شانس بودم که با بلیز در پاریس بازی کردم و دیدم که او چه بازیکن فوق العاده‌ای است و شخصیت شگفت انگیزی دارد، بنابراین نمی توانم منتظر بمانم تا این استعداد به باشگاه ما بیاید. بلیز، تو یک شخصیت عالی هستی و میامی را خانه‌ای جدید و شگفت انگیز برای خودت و خانواده‌ات خواهی یافت. وجود یک قهرمان جام جهانی در تیم ما، به عنوان اولین کسی که به MLS می‌آید، برای ما باعث افتخار است. دوست من، تو افتخارات بسیاری را در حرفه‌ات برد‌ه‌ای و می دانم که رویای مشترکی با من داری که بیشتر با ما پیروز شوی. نمی توانم خوشحال نباشم که اینتر میامی را انتخاب کردی."

گفتنی است که ماتوئیدی در سال 2013 با دیوید بکام در پاری سن ژرمن هم باشگاهی بوده است.

1470