جورابچیان: کوتینیو مشتاق رویارویی با بارسلونا است؛ او لیگ برتر را دوست دارد

جورابچیان: کوتینیو مشتاق رویارویی با بارسلونا است؛ او لیگ برتر را دوست دارد

خبرگزاری فوتبالی - به ادعای کیا جورابچیان، وکیل ایرانی الاصل کوتینیو، این بازیکن خواستار بازگشت به لیگ برتر انگلیس است اما در حال حاضر تمرکزش را روی بازی مقابل بارسلونا گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو که به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند، جمعه شب در لیسبون پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به همراه بایرن مونیخ به مصاف بارسلونا خواهد رفت. جورابچیان، وکیل این بازیکن در مورد شرایطش گفت:" در حال حاضر، کوتینیو روی بازی مقابل بارسلونا و عبور از این مرحله تمرکز کرده است. او بازی بزرگی در مقابل باشگاهی که متعلق به آن است، دارد. بنابراین در حال حاضر در یک وضعیت بزرگ قرار گرفته است. او می‌خواهد مقابل بارسلونا بازی کند و مشتاقانه منتظر آن است. او مشتاق قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. به نظرم بایرن تیمی است که ظرفیت قهرمانی را دارد."

کیا جورابچیان در ادامه گفت:" به نظرم بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا هر اتفاقی می‌تواند بیفتد، خواهیم دید. ممکن است بارسلونا مقصد نهایی او باشد. کوتینیو لیگ برتر را دوست دارد و می خواهد به لیگ برتر برود ، اما امور مالی و وضعیتی که ویروس کرونا پیش آورده، نقش مهمی را بازی می کنند، زیرا او بازیکنی بزرگ با رقمی بالا است."

1470