خدیرا و هیگواین در لیست مازاد آندره آ پیرلو

خدیرا و هیگواین در لیست مازاد آندره آ پیرلو

خبرگزاری فوتبالی - پس از جدایی بلیز ماتوئیدی از یوونتوس، بیانکونری ها به دنبال فروش دو بازیکن دیگر خود هم هستند تا بتوانند جا را برای بازیکنان دیگر باز کرده و تیم یک دست تری داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که سامی خدیرا و گونزالو هیگواین جایی در برنامه‌های آندره آ پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس، نداشته باشند. ماتوئیدی اگر چه در برنامه‌های مائوریسیو ساری تا حدودی نقش داشت اما با آمدن پیرلو، قراردادش با توافقی دو طرفه با باشگاه یوونتوس فسخ شد و او رسما راهی تیم اینتر میامی در لیگ آمریکا شد. اکنون خدیرا و هیگواین هم دو بازیکنی دیگری هستند که به نظر می‌رسد دیگر یوونتوس نیازی به آن‌ها ندارد و جایی در برنامه های آندره آ پیرلو نخواهند داشت و به زودی باید باشگاه را ترک کنند.

گونزالو هیگواین در فصلی که گذشت در 44 بازی برای یووه به میدان رفت و در مجموع 11 گل به ثمر رساند که یعنی به طور میانگین در هر 4 بازی 1 گل به ثمر رسانده است. آماری که به هیچ وجه در حد تیمی مثل یوونتوس نیست و مهاجم آرژانتینی کمتر از حد انتظارات حاضر شده است.

اما سامی خدیرا که در فصل گذشته با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرده بود، نتوانسته بود جایگاه ثابتی در تیم ساری بدست بیاورد و تنها 19 بار به میدان رفت.

1470