واکنش نزدیکان رونالدو به شایعه مذاکره با بارسلونا

واکنش نزدیکان رونالدو به شایعه مذاکره با بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، می خواهد تا پایان قراردادش در تیم تورینی بماند. مهاجم پرتغالی می خواهد ششمین چمپیونزلیگ دوران فوتبالش را بگیرد تا با پاکو خنتو به عنوان رکورد دار تاریخ برابری کند و به همین خاطر حس می کند که در یووه بیشترین شانس را دارد.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر گیلم بالاگه خبرنگار اسپانیایی که از گذشته به طرفداری از بارسلونا مشهور بوده است، ادعا کرده که جدایی رونالدو از یووه قریب الوقوع است و حتی وکلای این بازیکن او را به بارسلونا پیشنهاد داده اند. اما نزدیکان ستاره پرتغالی در گفتگو با نشریه اسپانیایی آس این خبر را کاملا تکذیب کردند و گفتند:" کاملا کذب است."

رونالدو و خانواده اش در تورین بسیار خوشحال به نظر می رسند و این بازیکن می خواهد تا پایان قراردادش در یوونتوس بماند. درست است که ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا در دو فصل اخیر ناکام بوده است اما در یوونتوس با ثبت 37 گل در 46 بازی فصل خوبی را پشت سر گذاشت و با وجود بالا رفتن سنش همچنان ستاره اصلی یوونتوس است که در قهرمانی لیگ ایتالیا نیز نقش مهمی داشت. رونالدو حالا آماده فصل جدید و کار کردن با سرمربی جدید تیمش پیرلو می شود.