رسمی؛ ماتوئیدی به اینتر میامی پیوست

رسمی؛ ماتوئیدی به اینتر میامی پیوست

خبرگزاری فوتبالی – بلیز ماتوئیدی رسما به تیم اینتر میامی پیوست.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خبر جدایی رسمی ماتوئیدی از یوونتوس در پی فسخ قرارداد این بازیکن فرانسوی اعلام شد. شایعات زیادی مبنی بر حضور احتمالی او در لیگ آمریکا در این روزها شنیده می‌شد و حالا در همین راستا رسما اعلام شده متویدی به اینتر میامی پیوسته است.

در همین زمینه دیوید بکهام در گفت و گوی رسمی با سایت باشگاه اینتر میامی گفته: نمی‌توانستم بابت خوش آمدگویی به دوستم بلیز ماتوئیدی به اینتر از این خوشحال تر باشم. او یک بازیکن هیجان انگیز و یک انسان باشخصیت است. لحظه پرافتخاری برای هواداران و ما به عنوان مالک تیم است که ورود بلیز با سابقه قهرمانی در جام جهانی را به تیم اعلام کنیم. به شخصه برای من پیوستن یک هم‌تیمی سابق به باشگاهم حس بسیار خاصی به من می‌دهد و من  نمی‌توانم برای خوش آمد گویی به او خانواده‌ زیبایش در جنوب فلوریدا صبر کنم.

پیتر مک داناف، یکی از مدیران اینتر میامی هم گفته: بلیز یکی از موفق‌ترین هافبک‌های نسل خود است که از حضورش خوشحالیم. او کیفیت بالایی دارد و قابلیت رهبری‌اش می‌تواند به باشگاه کمک کند.

باشگاه اینتر میامی اعلام کرده ماتوئیدی برای اولین بازی خانگی این تیم در تاریخ ۲۲ آگوست (۹ روز دیگر) آماده است. ماتوئیدی در اینتر میامی شماره ۸ را برتن می‌کند.

1101