حضور در نیوکمپ و ملاقات با مسی؛ جوایز جالب یک بازی موبایلی

حضور در نیوکمپ و ملاقات با مسی؛ جوایز جالب یک بازی موبایلی

خبرگزاری فوتبالی – یک بازی جدید اختصاصی برای لیونل مسی تولید و وارد بازار شده است.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های زیادی بر اساس شخصیت رونالدو و مسی و هر سوپراستاری در دنیای فوتبال ساخته شده اما این بار یک شرکت تصمیم گرفته یک بازی جدید با حضور مسی بسازد که جوایز جالبی برای کاربران آن در نظر گرفته شده. جوایزی چون ملاقات حضوری با مسی یا مشاهده تمرینات او در نیوکمپ.

بسیاری از کودکان و افراد بالغ در شرایط فعلی، اوقات سختی را می‌گذرانند و به همین دلیل بسیاری از افراد و شرکت‌ها تصمیمشان را بر تزریق شادی به مردم و پرت کردن حواس آن‌ها از کرونا و شرایط فعلی گرفته‌اند. به همین دلیل هم شرکت فوق یک بازی برای گوشی تلفن‌های همراه ساخته تا با همین هدف، علاقه‌مندان مسی را خوشحال کند.

در این بازی شما هدایت مسی را برعهده دارید که روی اسکوتر قرار دارد و باید در مسیر مشخص شده حرکت کند، به موانع برخورد نکند و سکه جمع کند. نکته جالب در این بازی جوایزی است که در صورت برنده شدن به شما اهدا می‌شود. این جوایز شامل تی‌شرت‌ها و کفش‌های امضای شده توسط مسی و یا حتی ملاقت شخصی و حضوری با لیونل مسی است. یکی از بهترین جوایز بازی هم حضور در یک هتل ۵ ستاره و حضور در ورزشگاه نیوکمپ برای مشاهده زنده تمرینات مسی است.

1101