جشن صعود عجیب تیم رن فرانسه؛ پخش سرود لیگ قهرمانان در نیمه شب!

جشن صعود عجیب تیم رن فرانسه؛ پخش سرود لیگ قهرمانان در نیمه شب!

خبرگزاری فوتبالی – تیم رن فرانسه که توانسته سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را کسب کند با شیوه ای عجیب این اتفاق را جشن گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تیم رن فرانسه توانست در حالی که در رده سوم رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه قرار داشت و ۱۰ بازی به انتهای فصل باقی مانده بود به دلیل تعطیلی این لیگ، سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب کند. این مسئله باعث خشنودی اعضای این تیم شده اما شیوه جشن گرفتن این اتفاق برای بسیاری عجیب است زیرا به همین دلیل ساعت ۳ صبح در ورزشگاه اختصاصی این تیم آهنگ رسمی لیگ قهرمانان پخش می‌شود.

در پی صعود شاختار دونسک و سویا به مرحله یک چهارم نهایی و با توجه به اینکه هر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، خودشان سهمیه فصل بعد این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند، رن توانسته با  حضور در رده سوم جدول فرانسه، حضور خود در مرحله گروهی را قطعی کند و نیازی نیست در پلی آف حضور یابد. این مسئله باعث شد تا ساعت ۳ نیمه شب به وقت محلی در ورزشگاه خانگی این تیم به مدت ۱۵ دقیقه آهنگ لیگ قهرمانان پخش شود.

رئیس باشگاه رن در گفت و گو با Ouest France گفته: جشنی کوچک در محل ورزشگاه به همراه تعدادی از بازیکنان و عوامل باشگاه داشتیم و این لحظه را در کنار تعدادی از اعضایمان جشن گرفتیم.

نکته جالب و البته قابل پیش بینی اینجاست که بسیاری از همسابه‌های ورزشگاه اعتراض خود را به این مسئله نشان داده‌اند. فیلم این اتفاق جالب هم اکنون در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

1101