ناراحتی پارخو از جدایی؛ مشخص نیست چه کسی در والنسیا تصمیمات را می‌گیرد!

ناراحتی پارخو از جدایی؛ مشخص نیست چه کسی در والنسیا تصمیمات را می‌گیرد!

خبرگزاری فوتبالی – دنی پارخو از جدایی‌اش از والنسیا راضی به نظر نمی‌رسد اما از تمام هواداران این تیم تشکر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، دنی پارخو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: لحظات سختی است. فرزندان من در والنسیا متولد شده‌اند و من ۹ سال اینجا بوده‌ام. بابت اتفاقاتی که این ۲ روز رخ داده احساس آزار می‌کنم. همیشه گفته‌ام که قصدم خداحافظی و بازنشستگی در والنسیا است. فکر می‌کنم حمایت زیادی دریافت کرده‌ام. هواداران والنسیا در دنیا بهترین هستند. هیچ وقت در باشگاهی مانند والنسیا نبوده‌ام.

پارخو درباره روابطش با مالکین والنسیا گفت: روابط من با پیتر لیم هنوز وجود دارد. من تنها یک بار به سنگاپور رفته‌ام. آن هم زمانی که آن‌ها باشگاه را خریدند و من برای ۲۴ ساعت اونجا بودم. همیشه مسائل را جوری بیان می‌کنم که آن‌ها را دیده‌ام. شاید این مسئله آن‌ها را آزار داده است. والنسیا علاوه بر از دست دادن پارخو، کوکلین را هم به ویارئال فروخت.

پارخو در ادامه افزود: کوکلین فوتبالیست خوبی است. خوشحالم که می‌توانم در ویارئال هم در کنار او حضور داشته باشم. من والنسیا را با همان شک و تردید همیشگی دیده‌ام اما برای آن‌ها بهترین‌ها را  آرزو می‌کنم. می‌خواستم با همه افراد در مستایا خداحافظی کنم. تنها می‌توانم بگوم ممنونم والنسیا و برای همه آرزوی موفقیت کنم. به مارسلینو اعتقاد داریم و همه در راستای هدف تلاش کردیم. نه تنها کاپیتان، بلکه همه بازیکنان. نتوانستیم متوجه شویم که چگونه تغییرات عمل خواهد کرد و نمی‌دانیم دلیلی پشت آن بوده یا خیر اما من این گونه هستم. با صداقت می‌گویم و سرم را بالا می‌گیرم. نمی‌دانم مالکین رفتار من را دوست نداشتنتد یا دستمزد من را یا روش حرف زدنم را. ایده‌ای ندارم که چه کسی تصمیمات را می‌گیرد. اغلب اوات همه چیز را از رسانه‌ها متوجه می‌شدیم.

1101