رونمایی از لباس دوم لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رونمایی از لباس دوم لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – لباس دوم تیم لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپولی‌ها امسال برای اولین بار با کمپانی نایک همکاری داشته‌اند و وظیفه تولید البسه‌شان را به این شرکت واگذار کرده‌اند. این شرکت چندی پیش لباس اول لیورپولی‌ها را رونمایی کرد و حالا کار به رونمایی از لباس دوم قرمزپوشان مرسی ساید رسیده است.

لباس دوم لیورپولی‌ها با رنگ فیروزه‌ای (که به آبی ترکیه‌ای مشهور است) طراحی شده. در پس زمینه لباس طرح‌هایی که با الهام از شنکلی گیت (یکی از ورودی‌های ورزشگاه آنفیلد که به نام اسطوره لیورپولی‌ها دروازه شنکلی نامیده شده) خودنمایی می‌کند.

اسکات مونسون، از مدیران نایک می‌گوید: می‌خواستیم تا کلکسیونی برای لیورپولی ها طراحی کنیم که فرهنگ شهر و باشگاه را جشن بگیرد و آن را زنده نگه دارد. لباس دوم به ما اجازه داد تا روی این مسئله مانور بیشتری دهیم.

اسپانسر روی لباس لیورپول شرکت Standard Charted است که نوشته و لوگوی آن با رنگ سورمه‌ای روی لباس قرار گرفته. گفتنی است در قسمت سر آستین‌ها و یقه هم رنگ سورمه‌ای خودنمایی می‌کند. شرکت نایک با دقت دو نوع رنگ آبی فیروزه‌ای  سورمه ای را برای لیورپولی‌ها انتخاب کرده زیرا رنگ اصلی رقیب آن‌ها یعنی لورتون، یک رنگ آبی متفاوت است.

گفتنی است احتمالا لباس سوم لیورپولی‌ها با رنگ مشکی طراحی شود.

1101