سوال روز؛ چرا تکسیرا سرمربی سپاهان شد؟

سوال روز؛ چرا تکسیرا سرمربی سپاهان شد؟

خبرگزاری فوتبالی- میگوئل تکسیرا تا چه زمانی سرمربی سپاهان خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، دستیار امیر قلعه‌نویی که بعد از استعفای او از سرمربیگری سپاهان به عنوان جانشین موقت او معرفی شده بود، دیشب به عنوان سرمربی جدید سپاهان به بازیکنان این تیم معرفی شد.

اتفاقی که عجیب به نظر می‌رسد چرا که باشگاه سپاهان می‌توانست در دو هفته پایانی لیگ با تکسیرا به عنوان سرمربی موقت ادامه دهد و بعد از آن سرمربی جدید تیمشان را معرفی کنند.

این موضوع سوژه سوال خبرنگار فوتبالی از مدیر رسانه‌ای سپاهان شد.

به گفته حمید باقری، سپاهان جدا از دو دیداری که تا آخر لیگ دارد، باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم بازی کند و این احتمال وجود دارد که تکسیرا در آن بازیها هم سرمربی تیم اصفهانی باشد. البته نتایج سپاهان در این دو هفته پایانی نقش مهمی در تصمیم مدیران سپاهان برای نیمکت تیمشان دارد و اگر سپاهان بتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را بگیرد، شاید مدیران سپاهان برای فصل آینده هم به تکسیرای پرتغالی اعتماد کنند.

البته تمام این موارد در حد گمانه‌زنی است و به نظر می‌رسد مدیران سپاهان در پایان لیگ، تصمیم نهایی درباره نیمکت تیمشان را بگیرند. یکی از این گزینه‌ها می‌تواند حضور یک سرمربی خارجی سرشناس روی نیمکت سپاهان باشد تا محرم نویدکیا به عنوان دستیار او را همراهی کند. گزینه دیگر هم جواد نکونام است که روزنامه گل در شماره امروزش از او به عنوان مربی مورد نظر مدیران سپاهان برای جانشینی قلعه‌نویی نام برده است.

1984