گمانه‌زنی درباره سرنوشت اسکوچیچ؛ می‌ماند یا می‌رود؟

گمانه‌زنی درباره سرنوشت اسکوچیچ؛ می‌ماند یا می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا تعویق رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا روی سرنوشت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، از روزی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده، بازیهای تیم ملی دو بار به تعویق افتاده و هنوز مشخص نیست اولین بازی رسمی با اسکوچیچ چه زمانی برگزار خواهد شد.

اتفاقی که باعث شده آینده اسکوچیچ در تیم ملی تبدیل به سوژه جالبی برای روزنامه‌ها شود.

روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش مدعی شده قرار است به ‌زودی جلسه‌ای باحضور اسکوچیچ، بهاروند و اعضای هیات‌رئیسه برگزار می‌شود تا تکلیف سرمربی کروات تیم‌ملی مشخص شود.

روزنامه شهروند هم نوشته که با توجه به تعویق بازیهای تیم ملی این شایعه مطرح شده که شاید فدراسیون بخواهد با توجه به فرصت زیادی که تا بازیهای انتخابی جام جهانی باقیمانده قید همکاری با اسکوچیچ را بزند و سراغ یک مربی جدید برود هر چند که این شایعه تحت تاثیر وضعیت نامشخص مدیریت فدراسیون قرار گرفته است.

روزنامه ایران‌ورزشی دیگر روزنامه‌ای است که به آینده اسکوچیچ پرداخته و نوشته انتخابات فدراسیون فوتبال قطعا قبل از بازیهای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد و شاید رئیس جدید فدراسیون علاقه‌ای به همکاری با اسکوچیچ نداشته باشد و شاید تصمیم بگیرد که سراغ یک مربی جدید برود تا اسکوچیچ سرنوشت عجیبی در تیم ملی داشته باشد.

1984