زننده گل صعود پاریسن ژرمن: به خودم گفتم نمی‌شود اینگونه به خانه برویم

زننده گل صعود پاریسن ژرمن: به خودم گفتم نمی‌شود اینگونه به خانه برویم

خبرگزاری فوتبالی – زننده گل پیروزی تیم پاریسن ژرمن اعلام کرده از حضور در پاریسن ژرمن راضی است و آن‌ها در حال لذت بردن از لحظاتشان هستند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته پاریسی‌ها تا دقایقی پایانی از حریف خود، آتالانتا پیش بودند اما ابتدا با گل مارکینیوش به تساوی رسیدند و سپس با گل چوپو موتینگ که به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده، حریف را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند.

چوپوموتینگ در گفت و گوی خود پس از بازی به خبرنگاران گفت: بازی دیوانه‌واری بود. یک بازی سخت مقابل یک حریف سرسخت. آسان نبود. نیمار بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. زمانی که وارد بازی شدم پیش خودم فکر می‌کردم نمی‌توانیم ببیازیم. نمی‌توانیم اینگونه به خانه برویم. به خودم و تیمم اطمینان کامل داشتم. احساس خوبی در تیم داشتم. از لحظه‌های خوبمان درون و بیرون زمین لذت می‌بریم. ۴ جام برده‌ایم اما این یکی مهم‌ترین است. به خودمان اطمینان داریم. هر کسی می‌داند که بازیکنان ما از لحاظ فردی در سطح بالایی قرار دارند اما می‌خواهیم نشان دهیم که از کار گروهی لذت می‌بریم. خوشحالم که این کار را انجام دادیم

چوپوموتینگ در ادامه افزود: مدت زمان زیادی گذشته و  نتوانسته‌ایم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. با تیم خوبی که داریم باید چنین جوی داشته باشیم. تمام تلاشمان را در بازی بعدی انجام می‌دهیم و به باور کردن خودمان ادامه می‌دهیم.

1101