نیمار به رکورد دریبل های مسی در لیگ قهرمانان اروپا رسید

نیمار به رکورد دریبل های مسی در لیگ قهرمانان اروپا رسید

خبرگزاری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پی اس جی در پیروزی تیمش مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ توانست رکوردشکنی کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق بارسلونا توانست به مارکینیوش پاس گل مساوی را بدهد تا بدین ترتیب پی اس جی از حذف شدن نجات پیدا کند. نیمار البته در این بازی یک فرصت طلایی برای گلزنی در دقایق آغازین را از دست داد اما با این وجود حالا باید تمرکزش را روی حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

نیمار 28 ساله در بازی مقابل آتالانتا 16 دریبل زد تا در کنار لیونل مسی و خاویر زانتی به رکورد مسابقات برسد. نیمار با وجود آن که دریبل های زیادی می زد اما نمی توانست در ضربات آخر موفق باشد چرا که در نیمه اول دو فرصت طلایی گلزنی را از دست داد. بازیکن برزیلی از تلاش دست نکشید و چهار موقعیت طلایی در جریان بازی ایجاد کرد تا این که بالاخره در دقیقه 90 به مارکینیوش پاس گل داد تا بازی به تساوی کشیده شود و دقایقی بعد چوپو موتینگ گل پیروزی را به ثمر رساند.

پی اس جی پس از 25 سال توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و نیمار قطعا از این که توانسته به تیمش کمک کند و البته رکورد دریبل در یک بازی کورد لیگ قهرمانان را در کنار مسی و زانتی در اختیار گرفته خوشحال است. پی اس جی سه شنبه هفته آینده به مصاف برنده بازی لایپزیش و اتلتیکو می رود.

4125