الخلیفی: نیمار و امباپه نمی خواهند از پاریسن ژرمن بروند

الخلیفی: نیمار و امباپه نمی خواهند از پاریسن ژرمن بروند

خبرگزاری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک قطری پاریسن ژرمن برای اولین بار از زمان حضورش در باشگاه در سال 2011 توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. شیخ قطری با خوشحالی در پایان بازی صحبت کرد و اطمینان داد که نیمار و امباپه فصل بعد در تیم فرانسوی خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی، الخلیفی در پایان بازی گفت:" امشب جشن می گیریم اما از فردا به نیمه نهایی فکر خواهیم کرد. هدف ما این است که در لیگ قهرمانان به بالاترین سطح ممکن برسیم. این بازی مهم بود تا ذهنیت بازیکنان ما تغییر کند چرا که نمایش خیلی خوبی داشتیم."

شیخ قطری در مورد اینده نیمار و امباپه گفت:"این دو بازیکن از بهترین های دنیا هستند. نیمار بهترین بازیکن بازی شد و بازی خوبی داشت. او و امباپه نمی خواهند از پی اس جی جدا شوند و با ما خواهند ماند."

پی اس جی پس از 25 سال توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و انگیزه زیادی دارد تا بتواند قهرمان مسابقات شود. آنها فقط به دو برد دیگر نیاز دارند تا بتوانند فاتح اروپا شوند. امباپه و نیمار که هر دو در مقابل آتالانتا پاس گل دادند انگیزه بالایی دارند تا به تیمشان برای قهرمانی اروپا کمک کنند و باید دید که در بازیهای پیش روی تیم فرانسوی چه اتفاقی رخ می دهد.

4125