مهاجم آتالانتا: حیف شد؛ خیلی به صعود نزدیک بودیم

مهاجم آتالانتا: حیف شد؛ خیلی به صعود نزدیک بودیم

خبرگزاری فوتبالی - آتالانتا در یک قدمی پیروزی مقابل پاری سن ژرمن قرار داشت اما با گل هایی که در دقایق 90 و 93 خورد همه چیز را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، ماریو پاسالیچ، زننده‌ی تک گل آتالانتا در این بازی معتقد است که تیم ایتالیایی فاصله‌ای تا صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نداشته و در یک قدمیِ این اتفاق مهم بوده است. پاشالیچ در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" حیف شد، ما خیلی نزدیک بودیم اما این لیگ قهرمانان است. تیم های برتر و با کیفیت بالاتر می توانند در دو دقیقه دو گل بزنند. نا امیدی و پشیمانی وجود دارد، اما ما می خواهیم چشم انتظار باشیم و برای فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا آمادگی بیشتری داشته باشیم."

این مهاجم که تک گل آتالانتا را در دقیقه‌‌ی 27 وارد دروزاه‌ی کیلور ناواس کرده بود، در ادامه گفت:" ما هر کاری که ممکن بود را انجام دادیم، در این مورد شکی نیست اما این تیم ها آنقدر بازیکنانی با مهارت بالای فردی دارند که می توانند در هر لحظه به شما آسیب برسانند. به نظرم ما ثابت کردیم که می توانیم با قوی ترین حریفان رو در رو شویم و امیدوارم که بتوانیم در فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان هم این کار را انجام دهیم."

1470