سیمئونه: بردن مهم نیست بلکه تنها چیزی است که وجود دارد

سیمئونه: بردن مهم نیست بلکه تنها چیزی است که وجود دارد

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف لایپزیش خواهد رفت. دیگو سیمئونه معتقد است که تیمش باید از فکر غلبه بر لیورپول بیرون آمده و فقط به این بازی فکر کند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید، پنج ماه پیش لیورپول را در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست داده بود و اکنون در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لایپزیش خواهد رفت. سیمئونه در این باره گفت:" آن پیروزی دیگر مطرح نیست. ماه ها گذشته و آن شور و شوق در زمان قرنطینه از بین رفته است. بازی با لیورپول بخشی از تاریخ ما باقی خواهد ماند و برای اتلتیکو مادرید بسیار مهم بود اما مربوط به خیلی وقت پیش است و مسیر دیگری از فردا آغاز می شود."

سیمئونه در مورد اظهاراتی که ناگلزمن، سرمربی لایپزیش، در مورد او داشته گفت:" من به نظرات مربیان حریف پاسخ نمی دهم. چیزی برای گفتن ندارم. فردا مقابل مربی جوانی که کار خارق العاده ای انجام داده، بازی بسیار مهمی خواهیم داشت.آنها خیلی خوب بازی می کنند و سعی می کنند توپ را به جلو ببرند. تیم خوبی هستند و آمار آن را ثابت می‌کند. در آلمان سوم شدند و من برای آنها احترام زیادی قائلم و می دانم که پیروزی مهم نیست، بلکه تنها چیزی است که وجود دارد."

ورسالیکو و آنخل کوره آ با مثبت شدن تست کرونایشان در این بازی حضور نخواهند داشت. دیگو سیمئونه در مورد آن ها گفت:" آنخل برای ما مهم بود و ما دو قلب تپنده را دست داده ایم، اما امیدواریم که آنها را در ادامه داشته باشیم. باید با شرایط سازگار شویم."

1470