آتالانتا 1-2 پاریسن ژرمن؛ کامبک پاریسی در آخرین دقایق

آتالانتا 1-2 پاریسن ژرمن؛ کامبک پاریسی در آخرین دقایق

خبرگزاری فوتبالی - آتالانتا در حالی که تا دقیقه 89 خودش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می دید، ناگهان رویاهایش را بر باد رفته دید.

به گزارش فوتبالی، آتالانتا تیم شگفتی ساز فصل فوتبال اروپا که چه در لیگ ایتالیا و چه در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بی نظیری از خود ارائه داده بود، در دقیقه 26 با گل پاشالیچ مقابل پی اس جی پیش افتاد. برتری تک گله تا دقیقه 89 نیز ادامه داشت و تیم گاسپرینی نزدیک بود که به شکل ناباورانه ای ایتالیا را در لیگ قهرمانان اروپا زنده نگه دارد اما ستارگان پی اس جی سرنوشت بازی را عوض کردند.

نیمار و امباپه در دقایق 90 و 92 روی دو حرکت تماشایی نفوذ کردند و دو پاس گل طلایی به مارکینیوش و چوپو موتینگ دادند تا دروازه خالی را باز کنند. بدین ترتیب پی اس جی حالا یک گام بزرگ به سمت قهرمانی اروپا برداشته است. تیم پاریسی با یک پیروزی سخت حالا در میان چهار تیم برتر اروپا حضور دارد. نیمار بعد از پنج سال دوباره می تواند قهرمان اروپا شود در حالی که امباپه می تواند طلسم شکنی کند.

به هر صورت در حالی که همه انتظار داشتند که آتالانتا خیلی راحت توسط پی اس جی مغلوب شود اما تیم ایتالیایی تا آخرین لحظات ایستادگی کرد. به هر صورت تیم های ایتالیایی حالا دیگر نماینده ای در اروپا ندارند و باید ادامه مسابقات را از تلویزیون تماشا کنند.

4125