کاسیاس: نتوانستم به اندازه کافی کنار «سارا» باشم

کاسیاس: نتوانستم به اندازه کافی کنار «سارا» باشم

خبرگزاری فوتبالی - ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره ای رئال مادرید رسما از فوتبال بازنشسته شد. مشکل قلبی که پانزده ماه پیش برایش ایجاد شد باعث شد تا نتواند فوتبال را ادامه بدهد اما حالا تصمیم گرفته است که پس از پنج سال زندگی در پرتغال به همراه همسرش سارا کاربونرو به شهر مادرید برگردد. گفته می شود که کاسیاس به زودی به عنوان مشاور فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید مشغول به کار می شود. 

به گزارش فوتبالی، یک سال و نیم اخیر برای خانواده کاسیاس خوب نبود چرا که نه تنها ایکر دچار عارضه قلبی شد بلکه همسرش سارا نیز دچار سرطان شد. ایکر اما از این که در ماه های اخیر به اندازه مشغله هایش نتوانسته در کنار همسرش باشد ناراحت است و در مصاحبه اخیرش گفته است:" آن طور که باید و شاید کنار همسرم سارا نبوده ام. عارضه قلبی من و سرطان سارا باعث شد تا بیشتر قدر لحظاتمان را بدانیم."

کاسیاس در مورد غیبتش در مراسم یادبود مادربزرگ همسرش سارا هم توضیح داد و گفت:" نمی توانستم به مراسم بروم چرا که باید در فینال جام حذفی پرتغال شرکت می کردم و برای ورود به استادیوم باید تست کرونا می دادم. این آخرین بازی دوران فوتبالم بود و می خواستم که کنار پورتو باشم."

حالا کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به همراه همسرش سارا و فرزندانش مارتین و لوکاس به مادرید خواهند آمد. کاسیاس قرار بود که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شرکت کند اما به گفته خودش بعد از آن که فهمید برای این کار و موفق شدن در انتخابات، به سیاسی کاری های زیادی نیاز است، قید این شغل را زد.

4125