سانچو: بازی در دورتموند خاص است و آن را خیلی دوست دارم

سانچو: بازی در دورتموند خاص است و آن را خیلی دوست دارم

خبرگزاری فوتبالی - جیدون سانچو، وینگر انگلیسی دورتموند، اعلام کرد که از حضور در باشگاه آلمانی خوشحال است و بازی کردن برای این تیم را دوست دارد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد مدت هاست که به جذب جیدون سانچو علاقه دارد اما شرایط برای این تیم بسیار سخت است چرا که هم سانچو به دورتموند علاقه دارد و هم باشگاه دورتموند رسما اعلام کرد که روی این بازیکن برای فصل آینده حساب می‌کند. سانچو در گفتگو با BVB-TV گفت:" من بازی در این تیم را خیلی دوست دارم چرا که خاص است. واقعا خوشحالم که در این تیم حضور دارم و با این هم تیمی ها بازی می‌کنم. من وقتی 17 ساله بودم به دورتموند پیوستم. بعضی از بچه های تیم های پایه در همان سن هستند. من آنجا بوده ام و این کار را انجام داده ام. می توانم آنها را راهنمایی کنم که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است. امیدوارم که بتوانم به آنها انگیزه بدهم."

گفتنی است که جیدون سانچو با 20 سال سن یکی از آینده دار ترین بازیکنان در دنیای فوتبال به شمار می‌رود. دورتموند می‌خواهد او را در این باشگاه نگه دارد و در مقابل پیشنهاد منچستر یونایتد ابتدا درخواست مبلغ 120 میلیون یورو را کرد و سپس مدیر ورزشی باشگاه آلمانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که دورتموند روی این بازیکن برای فصل آینده حساب کرده است و قصد فروش او را ندارد.

1470