حمله آردا توران به مربی سابق بارسلونا: باعث شد بی‌معنی باشم

حمله آردا توران به مربی سابق بارسلونا: باعث شد بی‌معنی باشم

خبرگزاری فوتبالی - آردا توران بازیکن ترکیه ای اسبق بارسلونا و اتلتیکو به تیم دوران کودکی خود یعنی گالاتاسرای برگشته است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش ترکیه ای پس از حضور در اولین تمرین گالاتاسرای در مورد تجربه حضورش در لالیگا گفت:" به عنوان شماره 10 اتلتیکو مادرید و بازیکنی مهم به بارسلونا رفتم. توانستم در ابتدا نقش مهمی در بارسا پیدا کنم اما وقتی والورده به تیم آمد، کاری کرد که احساس کنم پوچ و بی معنی هستم و به همین خاطر از بارسا جدا شدم. برایم فرقی ندارد که در بارسلونا باشم یا بهترین تیم دنیا، در جایی که خوشحال نباشم ادامه نخواهم داد. هرگز پول برایم در اولویت نبوده است."

توران در ادامه انتقادهایش از ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا گفت:" زمانی بود که بعد از مسی، سوارز و نیمار بهترین آمار را در بارسلونا داشتم اما والورده حتی در بازیهای دوستانه هم به من فرصت نمی داد. به همین خاطر دوران حضورم در بارسلونا به پایان رسید. خودم شخصا تصمیم به جدایی گرفتم. هیچ کس حتی والورده به من نگفت که باید از تیم جدا شوم."

هافبک ترکیه ای در مورد تجربه جدید خود در گالاتاسرای هم صحبت کرد:" از فاتح تریم مربی تیم بسیار متشکرم. در گذشته به من کمک کرد تا تجربیات متفاوتی را داشته باشم و همیشه حس خاص بودن را داشته باشم."

4125