تیم هفته لیگ قهرمانان اروپا با حضور رونالدو و لواندوفسکی

تیم هفته لیگ قهرمانان اروپا با حضور رونالدو و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا تیم هفته لیگ قهرمانان را مشخص کرد. این تیم با در نظر گرفتن چهار بازی معوقه دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شد یعنی بارسلونا - ناپولی، بایرن مونیخ - چلسی، سیتی - رئال مادرید و یوونتوس - لیون.

به گزارش فوتبالی، تیم برتر دور برگشت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بدین شرح است : نویر از بایرن مونیخ، اودریوزولا از بایرن مونیخ، لنگله و سمدو از بارسلونا، تولیسو از بایرن مونیخ، راکیتیچ از بارسلونا، پریشیچ از بایرن مونیخ، استرلینگ از منچسترسیتی، گابریل ژسوس از منچسترسیتی، لواندوفسکی از بایرن مونیخ و کریستیانو رونالدو از یوونتوس.

یوفا از سیستم 3-4-3 برای انتخاب تیم برتر انتخاب کرده است که البته عملکرد درخشان بایرن مونیخ مقابل چلسی و کسب نتیجه چهار بر یک باعث شده تا تعداد نمایندگان باواریایی ها خیلی زیاد باشد. ژسوس و استرلینگ گلهای صعود منچسترسیتی را مقابل رئال مادرید به ثمر رساندند و در ترکیب هستند. لواندوفسکی که خیز بلندی به سمت آقای گلی چمپیونزلیگ برداشته هم در این ترکیب حضور دارد. کریستیانو رونالدو با وجود حذف یوونتوس مقابل لیون دبل کرد و به همین خاطر بخشی از این ترکیب است. به هر صورت باید دید که بازیهای مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ چگونه پیش خواهد رفت.

4125