بازیکن کرونایی بارسلونا: علامتی ندارم و حالم خوب است

بازیکن کرونایی بارسلونا: علامتی ندارم و حالم خوب است

خبرگزاری فوتبالی - سایت باشگاه بارسلونا از ابتلای یک نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا خبر داده بود که اکنون نام آن بازیکن هم مشخص شده است: ژان کلر تودیبو.

به گزارش فوتبالی، ژان کلر تودیبو رسما تایید کرده است که تست کرونایش مثبت شده و اکنون در قرنطینه‌ی خانگی قرار دارد تا مشخص شود که آن بازیکنی از بارسلونا که طبق اخبار امروز، تست کرونایش مثبت شده بود، این مدافع جوان است. بارسلونا پیش از سفر به پرتغال برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش تست کرونا گرفته بود. بارسا در این مرحله، جمعه شب مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

تودیبو در شبکه‌های اجتماعیِ خود نوشت:" سلام به همه، می خواهم به شما اطلاع دهم که تست کرونای من مثبت اعلام شده است، اما علامتی ندارم و حالم خوب است. هم اکنون پروتکل های بهداشتی را در خانه رعایت می‌کنم و مشتاقانه منتظر بازگشت به تمرینات هستم اما در حال حاضر مجبورم در خانه بمانم تا از این ویروس بهبود یابم. متشکرم از همه حمایت ها و تشویق های شما، این بیماری به همان اندازه‌ای که دیگران را به خود درگیر کرده، مرا هم گرفتار خود کرده است."

تودیبو به علت مصدومیت در لیست بارسلونا برای بازی مقابل ناپولی در مرحله یک شانزدهم نهایی چمپیونزلیگ حضور نداشت.

1470